Paramedisch Mediumschap

Paramedisch & Psygosociaal Mediumschap

Paramedisch betekent ‘naast het medische’. Bij een paramedisch consult gaan we uit van de gedachte dat de meeste lichamelijke klachten en aandoeningen een emotionele oorzaak hebben. Het lichaam geeft signalen dat er een onbalans is tussen jouw lijf en je ziel.

Bij een paramedisch medium consult wordt er gekeken wat de ware oorzaak is van een klacht of aandoening. Vaak zijn aandoeningen of blokkades gekoppeld aan emotionele gebeurtenissen of langdurige ervaringen van onmacht, angst, boosheid of frustratie. Deze overtuigingen hebben effect op ons lichaam. Een disbalans, ziekte, pijn of blokkade is een signaal van je ziel om jou erop te wijzen waarom dit bij je is gekomen en waar aandacht aan besteed mag worden. Wanneer je niet naar deze signalen luistert, kan ziekte zijn weg vinden. Ongemak of zelfs pijn is niets anders dan een signaal van de ziel om jou te doen laten transformeren.

Ook heeft het vaak betekenis wáár de klacht zich bevindt in jouw lichaam of systeem.

In het consult gaan we samen in gesprek met het deel van je lichaam waar de klacht zich bevindt en je onderbewustzijn geeft zelf de antwoorden. Ik ga als het ware in gesprek met jouw ziel, energetische systeem of lichaam. Je zult versteld staan van de antwoorden…

Uiteindelijk weet niemand beter waar de klachten daadwerkelijk vandaan komen dan jijzelf!

Hierdoor ontstaat begrip en ondersteun en stimuleer je daarmee het zelfhelend vermogen.

Naast de raadpleging van doctoren en artsen is het buitengewoon nuttig om naar de psychische oorzaak van een klacht te kijken om zo heling en balans te kunnen weervinden. Zo kun je je levenslessen eigen maken en evolutie bewust beleven. Ik ben geen genezer maar erken wel de rol van emotie in het ontstaan van de ziekte en ben ervan overtuigd dat genezing op zowel lichamelijk als emotioneel level plaats vindt en dat kennis over de oorzaak van een ziekte of kwaal hierin belangrijk is.

Let op! Er worden geen diagnoses gesteld en geen adviezen gegeven wat betreft gebruik van medicatie. Healing en consulten zijn bedoeld als aanvulling op de reguliere behandelingen van artsen en andere hulpverleners.